Voorlopig laatste (pijnlijke) dag in Ubud - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Saskia Schepers - WaarBenJij.nu Voorlopig laatste (pijnlijke) dag in Ubud - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Saskia Schepers - WaarBenJij.nu

Voorlopig laatste (pijnlijke) dag in Ubud

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

26 November 2008 | Indonesië, Batavia

Oh jongens, jongens. Ik heb me toch een potje spierpijn! Ik ben echt vreselijk over m'n grenzen heen gegaan gisteren (tja en zo bovenop een vulkaan staan: je moet toch weer terug). Vanochtend moest ik vanaf mijn appartement een trap af voor het ontbijt en dat ging niet. Ik kan niet eens een stoep op of af. Ik heb nog nooit zo'n spierpijn gehad. Ik ben toch maar gaan lopen (naar Yoga-les leek me geen goed plan meer) en naar het Blanco Museum gegaan. Wow! Gouden tip van Sandeh! Wie van Gaudi houdt, gaat hier uit z'n dak, maar ik denk dat meer mensen geinspireerd zullen raken door deze plek. De kunstenaar (schilder) Blanco heeft van zijn huis een museum laten maken. Het huis alleen al is geweldig om te zien en zijn schilderijen hebben zulke mooie lijsten...dat zijn kunstwerkjes op zich. Dit mag je niet overslaan als je in Ubud bent.

Bij Kafe gelunchd en mijn voornemen was om vandaag zelf eens iemand aan te spreken en ik schuif aan bij Kim, die net geland is. Ik kan haar al mijn tips geven. Als ik mezelf hoor praten denk ik, zo die is goed bezig geweest. Zij heeft ook al gemerkt dat de Lonely PLanet zinloos is voor Bali. Nu kun je beter mij bellen :-).
Daarna ben ik naar mijn favoriete spa Dewi's Secret gegaan en heb ik gevraagd of ik ook gewoon even in bad kon gaan liggen. Bij elke beweging die ik maak, moet ik me verbijten. Ongelooflijk, wat een pijn! Ik loop als een bejaarde en mij een trap zien op- of afgaan is een hele bezienswaardigheid denk ik.

Morgen naar Tirtagangga, maar daarna kom ik terug naar Ubud. Twee weken Bali wordt 3 weken Bali.

  • 26 November 2008 - 11:06

    Rug:

    Oeioei! Das nie zo best! Wat je er al niet voor over moet hebben om bovenop die vulkaan te staan. Ik bel vrijdagochtend weer even!
    P.

  • 26 November 2008 - 13:55

    Ruud:

    Die spierpijn klinkt als mijn 1e week skien.
    Amper de trap af kunnen en dan zeker een dag op de latten, hm. De oplossing was toch te gaan skien en de spieren warm te maken, dan komt het vanzelf wel weer goed. Tot de volgende ochtend dan hihi.

    X

  • 26 November 2008 - 14:50

    Raketje:

    You go girl!!! bikkel dat je bent... weer mooie plaatjes x

  • 26 November 2008 - 20:03

    Vincent:

    lekker bezig Sas, letterlijk en figuurlijk ben je grensverleggend bezig. ;-)

  • 26 November 2008 - 23:30

    Mariëlle:

    Ik vind je lief ! To be continued... !

    Goede reis naar Tirtagangga, tenminste, als je je bed nog kunt uitkomen.... Dag twee schijnt altijd het ergste te zijn bij spierpijn....

    Zoen !

  • 27 November 2008 - 20:55

    Karen:

    Hey Sas,

    Net weer je laatste verhalen gelezen!!! Bikkel.....Die rotsen bij Tongariro waren al niet best dus als ik er al aan denk gaan mijn benen al pijn doen....!
    Ben benieuwd naar je verhalen vanuit Tiragangga....

    Ga je ook nog naar de Gili's?

    Daaaggg

    Karen

  • 28 November 2008 - 13:49

    Toine:

    oooooh geweldig, ik ben jaloers en trots op je..allebei!! Het gaat goed met je he!!! Het is echt zo mooi daar!!
    Foto's top! Ik wil ook weer terug, heb heimwee..Ubud...zo lachen daar, zo relaxed!! Hou je taai en mail je snel wat langer..Dikke zoen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Saskia

Actief sinds 29 Aug. 2008
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 90709

Voorgaande reizen:

22 April 2017 - 05 Mei 2017

Avontuurlijk Jordanië

07 December 2016 - 20 December 2016

Spiritueel Bali

22 Oktober 2010 - 14 November 2010

Terug naar Indonesie

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: