Op bestemming - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Saskia Schepers - WaarBenJij.nu Op bestemming - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Saskia Schepers - WaarBenJij.nu

Op bestemming

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

16 November 2008 | Indonesië, Batavia

De tweede vlucht ging heel snel voorbij en voor ik het weet land ik op Denpasar. Deze keer heb ik een reisgenoot die zelfs af en toe glimlacht. Ik ben op Bali en helemaal blij! Ik word netjes opgewacht en kom terecht bij Peneeba View waar ik een eigen appartementje heb met veranda. Fantastisch! Ik ga m'n gratis sapje halen in de bar aan het strand. Het is 31 graden, dus ik moet wel even omschakelen.
Dan ga ik lekker op het strand wandelen waar elke man zich aanbiedt als chauffeur en elke vrouw als masseur.

Ik ga uiteindelijk bij Sini zitten en krijg een manicure, pedicure en een massage. Anderhalf uur wordt er aan me gefrunnikt. Heb nu zelfs bloemetjes op m'n nagels, wat niet helemaal de bedoeling was, maar hier is het mooi...Omgerekend heb ik 10 euro betaald. Maar als ik door iedereen hartelijk wordt uitgezwaaid, zal ik wel de hoofdprijs betaald hebben :-)

Dan natuurlijk een sarong scoren en de prijzen zakken als je alleen maar fronst. Ik kan er nu 1 voor 2 euro krijgen, maar we kijken verder. Zo meteen op mijn eigen veranda een boekje lezen. Ik heb het nog nooit zo gezellig gehad met mezelf. Foto's volgen zodat iedereen zichzelf een beetje op dit tropisch eiland kan voorstellen.

  • 16 November 2008 - 10:31

    Bart:

    pffff wat een dingen heb je al gedaan! ZIe je nou wel, niks om zenuwachtig om te zijn, genieten!!

    ook groeten van Betina en de meiden

  • 16 November 2008 - 11:46

    Mariëlle:

    Je bent errrr ! Geweldig en al helemaal in hogere massage en pedicure sferen... goed gedaan wijffie ! Geniet geniet geniet !

    Zoennnn !

    Oh ja, dat afvallen... doe mij dat ook even (ik heb genoeg ik-koop-'m-maar-pas-'m-net-niet-maar-val-vast-nog-wel-af-broeken in de kast....) XXX

  • 16 November 2008 - 12:06

    Raketje:

    Haai Passie Sassie! Je hebt het overleefd! Helemaal heel aangekomen. Die lelijke man is waarschijnlijk met reden naast je neer gezet; ter compensatie... de meest lelijke vieze man naast de mooiste lekkerste vrouw ;-) ik ga je uiteraard dagelijks volgen!!!!! Kan niet wachten op de foto's!! xxx

  • 16 November 2008 - 12:07

    Raketje:

    Haai Passie Sassie! Je hebt het overleefd! Helemaal heel aangekomen. Die lelijke man is waarschijnlijk met reden naast je neer gezet; ter compensatie... de meest lelijke vieze man naast de mooiste lekkerste vrouw ;-) ik ga je uiteraard dagelijks volgen!!!!! Kan niet wachten op de foto's!! xxx

  • 16 November 2008 - 12:15

    Dorinda:

    Ha die Sas,

    Leuk om je belevenissen te volgen!

    NJOY!

    X Dorinda.

  • 16 November 2008 - 14:30

    Smaragd Van De Gorde:

    Hey Sas, wat fijn dat je er bent.... Lekker tot jezelf komen. Valt mee he? alleen. Het is fantastich om eindelijk eens te zien wat er om je heen gebeurd. Geniet!

    X, F

  • 16 November 2008 - 19:58

    Joeri:

    What more to say than... YUMMIE! Super meid, geniet, geniet, GENIET! Dat zal niet moeilijk zijn daar. En nu snel foto's van de bloemetjes ;-)

  • 16 November 2008 - 20:33

    Pa En Ma:

    Heerlijk zeg het zonnetje. Wat leuk dat de eerst foto van je reis erop staat. De zon kwam door toen je net in het vliegtuig zat,dat komt helemaal goed dachten we. Je was nog maar goed en wel in de lucht en de zon was weer weg. Veel plezier en geniet maar lekker,mama en papa.

  • 17 November 2008 - 09:14

    Ruud:

    31 graden, jippie!
    En wat schrijf je leuk, klein talentje daar.
    Klinkt goed allemaal, gelukkig schijnt hier de zon en staat de verwarming ook aan, dus lijkt het nog wat.
    Elke minuut zie ik een vliegtuig voor m'n neus vertrekken, weer wat mensen wellicht naar Bali. Dat is de prijs van het werken naast een startbaan. ;-)

    Lees & gezellig ze!
    X
    Ruud

  • 17 November 2008 - 11:51

    Joke:

    Hee Sas, geweldig dat je nu "eindelijk" weg bent. Ik ga alles van je volgen, kan me bij sommige dingen wel wat voorstellen ;-). Geniet ervan! Joke

  • 17 November 2008 - 11:54

    Vincent:

    hey Sas,

    uiteraard ga ik je avonturen volgen! En zo te lezen ben je blij met jezelf, dat zijn de berichten :)

    kus

  • 17 November 2008 - 13:31

    Rutger:

    Echt super dat je het zo naar je zin hebt Saskia! Blijf genieten. Hier in NL is het grauw en grijs, ofwel, de winter komt er aan! Grappig idee, hier een laagstaand zonnetje en bij jou paradijs!
    Leuk dat ik je reisje zijdelings kan volgen! Ik hoop dat je zelf 'het thuisfront' ook een beetje los kan laten.
    GENIET!

    X Rut

  • 17 November 2008 - 16:00

    Dickhemersma@hetnet.:

    sas fantasties.dat je er nu bent heb je voorniks druk gemaakt .alles komt goed heel fun :

    je vuttertje Dick.

  • 17 November 2008 - 17:21

    Sandra:

    Regen, kouder en kans op natte sneeuw!! Dat zijn goede berichten uit Nederland he?! ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Saskia

Actief sinds 29 Aug. 2008
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 90706

Voorgaande reizen:

22 April 2017 - 05 Mei 2017

Avontuurlijk Jordanië

07 December 2016 - 20 December 2016

Spiritueel Bali

22 Oktober 2010 - 14 November 2010

Terug naar Indonesie

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: