In Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Saskia Schepers - WaarBenJij.nu In Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Saskia Schepers - WaarBenJij.nu

In Singapore

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

16 November 2008 | Singapore, Singapore

Zo. Ik heb al 12 uur achter de rug en ben nu rustig na behoorlijk wat last-minute stress. Gisteravond heb ik alles klaargelegd, via internet ingecheckt en toen ik m'n boarding pass wilde printen kreeg ik een foutmelding. Vervolgens kreeg ik de melding: boarding pass already printed. Meteen zag ik een visioen van een Carol Beer achtige setting: computer says no. Boarding pass printed, you want to go to Iceland instead? Pfff. Vanochtend trok ik mijn kleding aan en had ik de verrassing dat mijn broek veel en veel te groot bleek (3 weken geleden paste hij nog). In elke andere omstandigheid zou ik een vreugdedansje hebben gedaan, nu ontstond enige paniek: wat nu!? Gelukkig had ik een ik-heb-het-niet-nodig-maar-het-is-in-de-uitverkoop-dus-ik-neem-m-toch-maar-mee broek gekocht en die bleek m'n redding. Op Schiphol blijkt er inderdaad een storing te zijn geweest bij Singapore Airlines en kan ik probleemloos boarden. Maar niet voordat ik van Peter een boekje krijg waarin al mijn vrienden met foto staan met een bijschrift. Dag lieve mensen: het kostte wat tranen, maar ben er erg blij mee!
Mijn ouders, Ferry en Peter zwaaien me uit en daar ga ik dan!

In het vliegtuig neem ik plaats naast een norse man die 12 uur lang geen woord met me heeft gewisseld, maar wel heeft zitten snuiven, stinken en mij zitten irriteren. Als ik rondkijk in de gangen kan ik niet anders concluderen dat ik naast de meest smerige man ben gezet. Zijn verhalen zijn vast te volgen via viezeman.waarbenjij.nu, mijn hemel. Maar goed, een aantal CSI's, muziekskes en de film Mama Mia later sta ik in Singapore en vlucht ik snel weg van mijn chagrijnige reisgenoot. Hoewel ik hem wel hoor zeggen dat 'ie naar Bali gaat...

Het kan nu alleen nog maar beter worden.

  • 16 November 2008 - 00:23

    Sabrina:

    Heej Sas,

    Nou dat is een lekker begin zo... je bent ook zo'n lekkere stresskip... Maar ik heb zo het idee dat dat wel minder gaat worden de komende tijd ;) En het is maar hoe je het bekijkt, ik zou zeggen fijn toch dat die broek niet meer past en lang leve de uitverkoop!
    Inderdaad daar ga je dan, overbodig om te zeggen, maar ik doe het toch, heel veel plezier en GENIET ervan!!!!! Ik ben trots op je!

    Ik kijk uit naar je volgende bericht!

    Dikke zoen Sabrina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Saskia

Actief sinds 29 Aug. 2008
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 90798

Voorgaande reizen:

22 April 2017 - 05 Mei 2017

Avontuurlijk Jordanië

07 December 2016 - 20 December 2016

Spiritueel Bali

22 Oktober 2010 - 14 November 2010

Terug naar Indonesie

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: