Van Ayutthaya naar Khao Yai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Saskia Schepers - WaarBenJij.nu Van Ayutthaya naar Khao Yai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Saskia Schepers - WaarBenJij.nu

Van Ayutthaya naar Khao Yai

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

17 December 2008 | Thailand, Bangkok

's Ochtends weer een pakketje verstuurd naar Nederland (ja, mam...je wordt populair bij de postbode de komende weken). Vervolgens pakken we de trein naar Khao Yai. Op he station eten wij de laatste pepernoten en suikergoed weg. Het laatste is eigenlijk te zoet voor woorden en Peter besluit het uit te delen op het station. Grote hilariteit en als bedankje krijgen wij van een oud vrouwtje een ondefinieerbaar stukje worst. Weigeren kon niet en wij hopen dat dit verder geen consequenties gaat hebben. De vrouw riep uit na het eten van het snoepgoed: "this is number one!"
In de trein zijn wij en onze iPods een bezienswaardigheid. Tijdens de reis wordt de reizigers voortdurend hapjes en drankjes aangeboden. Uiteindelijk gaan wij overstag voor een appel/peer door een zeer overtuigende Jerommeke. Afgaand op zijn handgebaren denken wij dat het ofwel potentieverhogend is, of dat het spierverstevigend werkt. Anyway, de appel¬/peervruchttoestand-iets was op zich wel aardig.
Eenmaal aangekomen, checken we in bij de Khao Yai Garden Lodge vanuit waar wij morgen een dag gaan doorbrengen in het Khao Yai National Park.
Overigens dicteer ik dit nu aan Peter, die blind kan typen, want dit toetsenbord heeft geen Europese letters. Dus degene die wat wazige e-mails van mij krijgen: de bedoeling is goed.

• 17 December 2008 - 19:00

Ma:

Heerlijk dat alles lekker verloopt en jullie ook de plaatselijke lekkernijen niet kunnen weerstaan.

• 17 December 2008 - 21:36

Bart:

blijf schrijven, leuk om te volgen tussen de hectiek door! veel plezier samen.